Analýza chování spotřebitelů na trhu s bytovým nábytkem – Bc. Kristýna Hlaváčová
Bc. Kristýna Hlaváčová
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu s bytovým nábytkem
The analysis of consumer behaviour in the market for household furniture
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů na trhu s bytovým nábytkem. Cílem je zjistit, jak probíhá nákupní rozhodovací proces, stanovit klíčová kritéria podle kterých se spotřebitelé rozhodují, definovat typ prodejen, které spotřebitelé při nákupu volí nejčastěji a zjistit názory na spokojenost s nabídkou trhu. První část práce je teoretická. Popisuje marketing, nákupní chování spotřebitelů …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of consumer behaviour in the market for household furniture. The aim is to identify the process of decision making during shopping, determine the consumers' decision making key criteria, define the type of the stores consumers select the most and ascertain the views on satisfaction with market supply. The first part of the thesis is theoretical. It describes marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Hlaváčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nábytkové inženýrství / Nábytkové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva