Bc. Nikol Gřešková

Diplomová práce

Online komunikace vybrané kosmetické značky

The Online Communication of a Selected Cosmetic Brand
Anotace:
V posledních letech roste obliba nakupování produktů na internetu a přibývá i míst, kde lze nakupovat. Pro provozovatele elektronických obchodů to znamená nárůst konkurence, zejména v oblasti kosmetiky. Aby v tak silné konkurenci uspěli, musí být originální a držet krok s konkurencí, a ideálně ji předběhnout. Tato diplomová práce je zaměřena na nakupování kosmetiky na internetu obecně a analýzu vybraných …více
Abstract:
In the recent years increasing popularity of online shopping and also increasing places where you can buy. For e-shop owners it means increase of competition, particularly in the field of cosmetics. In order to succeed in such strong competition, it must be original and keep up with competitors, ideally outrun them. This thesis is focused on buying cosmetics on the Internet and on the analysis of selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gřešková, Nikol. Online komunikace vybrané kosmetické značky. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace