Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů – Bc. Radka PAVLÍKOVÁ
Bc. Radka PAVLÍKOVÁ
Diplomová práce
Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů
Influence of Pre-electional Campaign on Decision-making of German Voters
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na vliv předvolebních kampaní v médiích (tedy na účinky mediálních obsahů) na rozhodování německých voličů ohledně toho, která témata tito voliči zvolí jako současný nejdůležitější politický problém v Německu. Cílem této práce je prozkoumat personální agendu německých voličů, zjistit, která témata považují za důležitá, porovnat je s tématy v analýze mediálních obsahů vybraných …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the influence of pre-electoral campaign in media (i. e. of the media content) on the decision-making of voters with regard to the topics that voters choose as the most important political problem of contemporary Germany. The aim of the thesis is to compare the personal agenda of German respondents, find topics they consider as most important problems and to compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Radka. Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
On resemblance of domain names: Clustering versus malicious actors
Ondřej Ševčík