Diana Melnikova
Bakalářská práce
Neuromarketing - výhody a rizika
Neuromarketing – advantages and threats
Anotace:
Cíl této práce je jednat objasnit, co znamená pojem neuromarketing, dále ukázat možnosti a způsoby využití a jak je využíván v České republice i zahraničí. V teoretické části bude představena historie a vývoj neuromarketingu jako jedním z nástrojů marketingu. Budou prezentovány způsoby, jakým může být spotřebitel ovlivněn. Práce ukáže jaké jsou největší výhody využití této metody, společně rizikem …víceAbstract:
The objective of this thesis is to clarify what the term neuromarketing means. Also, to present the ways to use these techniques and how they are currently used in Czech republic and abroad. The theoretical part presents the history and development of neuromarketing as one of the marketing tools. Next part will concentrate on the ways to affect customers behavior. It also shows the advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
- Oponent: Josef Smolík, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele
Kristýna Kadlecová