Diana Melnikova

Bakalářská práce

Neuromarketing - výhody a rizika

Neuromarketing – advantages and threats
Anotace:
Cíl této práce je jednat objasnit, co znamená pojem neuromarketing, dále ukázat možnosti a způsoby využití a jak je využíván v České republice i zahraničí. V teoretické části bude představena historie a vývoj neuromarketingu jako jedním z nástrojů marketingu. Budou prezentovány způsoby, jakým může být spotřebitel ovlivněn. Práce ukáže jaké jsou největší výhody využití této metody, společně rizikem …více
Abstract:
The objective of this thesis is to clarify what the term neuromarketing means. Also, to present the ways to use these techniques and how they are currently used in Czech republic and abroad. The theoretical part presents the history and development of neuromarketing as one of the marketing tools. Next part will concentrate on the ways to affect customers behavior. It also shows the advantages and disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
  • Oponent: Josef Smolík, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management