Možnosti prezentace firmy na veřejnosti – Dominika Pitroňová
Dominika Pitroňová
Bakalářská práce
Možnosti prezentace firmy na veřejnosti
Presentation Options of the Company to the Public
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na možnosti prezentace firmy na veřejnosti. Dotazníkovým šetřením byly zjištěny názory zaměstnanců firmy na kvalitu propagace jejich práce. Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prezentace firmy Geo Real Group na veřejnosti a zpracovat návrh na zlepšení propagace firmy. V práci bude popsána stávající propagace firmy včetně vyhodnocení nákladů na ni. Po dohodě s vedením …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the possibilities of presenting the company to the public. The Interview Survey revealed opinions of the company´s employees on the quality of the promotion of their work. The aim of the bachelor thesis was to analyze the presentation of the company Geo Real Group in public and to process a proposal to improve the promotion of the company. The bachelor thesis will describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Zdeňka KRIŠOVÁ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pitroňová, Dominika. Možnosti prezentace firmy na veřejnosti. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarného pedagoga v procesu vnímání současného umění (pedagogické přístupy ke zprostředkování umění na středních uměleckých školách)
Magdalena ADÁMKOVÁ TURZOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
Evelina Lošanová -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva