Hodnocení produktů praktických činností u dětí – Pavla KARPÍŠKOVÁ
Pavla KARPÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení produktů praktických činností u dětí
Product evaluation of practical activities for children
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na hodnocení produktů praktických činností u dětí a druhotně i jejich vyučujících. Cílem bylo prokázat, že je možné u praktických výstupů měřit i jiné hodnoty než pouhou přesnost provedení dle přesně zadaného pracovního postupu nebo přiblížení k předkládanému vzorku. Pro zpracování praktické části bylo nutné získat dostatečný informační tok z odborné literatury …víceAbstract:
Presented bachelor theses is focused on evaluation of outcomes from practical work of children and secondly as well from teachers. The goal was to prove, that there is possible on practical outcomes to measure even different values than sheer accuracy of work according given work procedure or getting close to given sample. After completing of practical part there was necessary to gain sufficient information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Krotký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARPÍŠKOVÁ, Pavla. Hodnocení produktů praktických činností u dětí. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Odlišnosti v provedení Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení dětí se specifickými poruchami učení
Lucie LAVÍROVÁ -
Tvořivost v testu versus tvořivost v produktu
Marie Krejčí -
Aktivita,samostatnost, tvorivost ve volném čase
Karel FIŠER -
Tvořivost, empatie a humanismus u učitelů a studentů učitelství
Kateřina Kopečková -
Tvořivost dětí předškolního věku v klasických a lesních mateřských školách
Petra Berlinská -
Tvořivost studentů oboru učitelství pro 1. stupeň základní školy
Marika Lažková -
Tvořivost a osobní pohoda dětí předškolního věku v klasických a lesních mateřských školách
Lenka Frimlová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná