Rytmické krůčky, aneb práce s rytmem od školky do školy – Dita Seidlová, DiS.
Dita Seidlová, DiS.
Diplomová práce
Rytmické krůčky, aneb práce s rytmem od školky do školy
Using Small Rhythmic Steps in Teaching Rhythm at Kindergarten and Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou rytmu v životě dětí předškolního a mladšího školního věku, jeho rozvíjením ve školním prostředí. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako je rytmus, hudební připravenost a hudební výchova v mateřských a základních školách. Dále popisuje hudebně-výchovný proces a jeho zakotvení v Rámcovém vzdělávacím …víceAbstract:
The thesis is about what role is rhythm playing in a life of preschoolers and younger school age kids and development of this role in a school environment. The theoretical part of the thesis is focusing on the definition of basic concepts, such as rhythm, musical readiness and music education in kindergartens and primary schools. Furthermore, it describes the process of music education and embedding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Zuzana Bubeníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Seidlová, Dita. Rytmické krůčky, aneb práce s rytmem od školky do školy. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva