Dana Matoušková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s.

Customer Relationship Management in the Company VODARNA PLZEN Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat, analyzovat a porovnat vztahy se zákazníky a jejich řízení ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s. v určitém časovém intervalu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy vztahového marketingu, komunikace a metody SWOT analýzy. Praktická část je zaměřena na deskripci marketingových aktivit zvolené společnosti, způsoby řízení vztahů se zákazníky, sestavení …více
Abstract:
The goal of this thesis is to describe, analyze and compare customer relationship management in the company VODARNA PLZEN a.s. within a time interval. The theoretical part describes the basic concepts of relationship marketing, communication and SWOT analysis method. The practical part describes marketing activities of selected company, the ways of customer relationship management, preparation and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Matoušková, Dana. Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s.. Praha, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc