Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s. – Dana Matoušková
Dana Matoušková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s.
Customer Relationship Management in the Company VODARNA PLZEN Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat, analyzovat a porovnat vztahy se zákazníky a jejich řízení ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s. v určitém časovém intervalu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy vztahového marketingu, komunikace a metody SWOT analýzy. Praktická část je zaměřena na deskripci marketingových aktivit zvolené společnosti, způsoby řízení vztahů se zákazníky, sestavení …víceAbstract:
The goal of this thesis is to describe, analyze and compare customer relationship management in the company VODARNA PLZEN a.s. within a time interval. The theoretical part describes the basic concepts of relationship marketing, communication and SWOT analysis method. The practical part describes marketing activities of selected company, the ways of customer relationship management, preparation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matoušková, Dana. Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s.. Praha, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová