Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj – Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ
Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ
Diplomová práce
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Direct marketing as an effective communication tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.Abstract:
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRACHOVCOVÁ, Kateřina. Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
Juraj Jakubík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík -
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Tereza Popelková -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky
Jan Pauček