Analýza didaktických kazuistik v oblasti funkcí – Michaela KOPŘIVOVÁ
Michaela KOPŘIVOVÁ
Diplomová práce
Analýza didaktických kazuistik v oblasti funkcí
Analysis of didactical casuistry in the field of functions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá didaktickými kazuistikami. V teoretické části jsou popsány princip a aparát, kterými jsou v rámci praktické části zpracovány dvě kazuistiky za účelem zhodnocení kvality výukových situací a navržení vhodných alterací. Tyto kazuistiky mají společné téma, a to úvod do učiva o funkcích.Abstract:
This master's thesis is focused on didactical case studies. The theoretical part describes the principle and apparatus, which are used in the practical part to processed two case studies aimed to evaluate the quality of teaching situations and to propose appropriate alternations. These case studies have a common theme, namely an introduction to the mathematical functions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2022
- Vedoucí: RNDr. Petra Konečná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPŘIVOVÁ, Michaela. Analýza didaktických kazuistik v oblasti funkcí. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a střední školy (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Business model košer služeb v Praze
Tereza Petrovičová -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Vybrané přírodní složky Země - didaktické kazuistiky a jejich výukové situace
Eva VALVODOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výuky dějepisu a zeměpisu
Maxim Matula -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Posuzování kvality výuky psychologie na SŠ s využitím metodiky 3A
Jana LEHAROVÁ -
Anotace a vizualizace sekundární struktury proteinů
Adam Midlik