Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. – Adéla REPTOVÁ
Adéla REPTOVÁ
Bakalářská práce
Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
Webshop design for the company AVEX TRADE, Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody, jenž jsou jedním z hlavních nástrojů e-commerce. V praktické části je popsán a zhodnocen současný internetový marketing firmy, je zde provedena …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose an internet shop for business AVEX TRADE, Ltd. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with internet marketing with a focus on internet business, which is one of the main instruments of e-commerce. In the practical part is described and evaluated the current internet marketing of the company, there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13500
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REPTOVÁ, Adéla. Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták