Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami – Zuzana Svobodová
Zuzana Svobodová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami
Consumer Behavior in the Cut Flower Market
Anotace:
Svobodová, Z. Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitelů na trhu s řezanými květinami v České republice. Cílem je porozumět a identifikovat klíčové faktory které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů v této specifické oblasti. V teoretické části práce jsou představeny …víceAbstract:
Svobodová, Z. Consumer Behavior in the Cut Flower Market. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This bachelor thesis focuses on analyzing consumer behavior in the market of cut flowers in the Czech Republic. The aim is to understand and identify the key factors influencing consumer purchasing decisions in this specific area. The theoretical part of the thesis introduces key concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová