Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Lenka Holešinská
Lenka Holešinská
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu, vinotéky a café U Kočky. Hlavním cílem je provést analýzu a navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingové komunikace a praktická část potom charakteristice společnosti, analýze současné marketingové komunikace a konkurenční a SWOT analýze. V závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Penzion, vinotéka a café U Kočky. The main goal of the thesis is to perform an analysis and propose improvements to current marketing communication. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communicatios and the second, practical part deals with characteristics of the company, the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holešinská, Lenka. Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová