Analýza marketingové strategie organizace "Susan O´Hanlon Greeting Cards" – Pavla Papírníková
Pavla Papírníková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie organizace "Susan O´Hanlon Greeting Cards"
Analysis of marketing strategy of Susan O'Hanlon Greeting Cards
Anotace:
Na základě analýzy stávající marketingové strategie firmy a provedení dotazníkového šetření mezi zákazníky navrhnout možnosti vylepšení marketingu s cílem zvýšení tržeb podniku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.