Význam hry u dětí s mentálním postižením. – Mgr. Ivana AŠKOVÁ
Mgr. Ivana AŠKOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Význam hry u dětí s mentálním postižením.
The importance of play in children with intellectual disabilities.
Anotace:
Tato práce pojednává o významu hry pro děti s lehkým mentálním postižením a významem hry pro jejich všestranný rozvoj. Cílem práce je zjistit typy her, které děti s mentálním postižením nejen nejvíce baví, ale také slouží k rozvoji jejich motorických a mentálních dovedností.Abstract:
This work discusses the importance of play for children with mild mental disabilities and the importance of play for their all-round development. The goal of the thesis is to find out the types of games that children with mental disabilities not only enjoy the most, but also serve to develop their motor and mental skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Křížová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AŠKOVÁ, Ivana. Význam hry u dětí s mentálním postižením.. Plzeň, 2023. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na speciální pedagogiku pro učitele ZŠ a SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením
Lucie Chaloupková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
Hana Hanáčková -
Rozvoj manuálních a pracovních dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením v běžné ZŠ
Anděla Bartáková -
Rozvoj komunikačních schopností pomocí kineziologie u žáků s lehkým mentálním postižením
Milana Pelajová -
Rozvoj grafomotoriky u žáků s mentálním postižením
Petra Filipová -
Analýza komunikačních schopností a rozvoj jazykových rovin u dospělých osob se středně těžkým mentálním postižením
Lenka Drusová