Zdeněk Strnadel

Bakalářská práce

Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945

Innovation in the Advertising and the Propagation in the Baťa company between 1920 - 1945
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní …více
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to describe the czech advertising and propagation standards from 1920 to 1945 with a particular focus on the development of advertising and propagation within Baťa´s business empire in the theoretical part. Practical part consists of scrutinizing the particular tools of Baťa communication mix and identifying the innovative parts of the mix, comparing these to the propagation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strnadel, Zdeněk. Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace