Využití Lego SPIKE Prime ve výuce informatiky – Mgr. Tomáš KRAMOLIŠ
Mgr. Tomáš KRAMOLIŠ
absolventská práce studenta CŽV
Využití Lego SPIKE Prime ve výuce informatiky
Use of Lego SPIKE Prime in teaching computer science
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření didaktických listů k výuce programování na ZŠ pomocí robotické stavebnice Lego SPIKE Prime. V první kapitole se zabývám problematikou programování na základní škole, a zásadními změnami v RVP ZV v oblasti výuky informatiky. V druhé kapitole popisuji robotické stavebnice a jejich využití ve výuce konktrétně Lego SPIKE Prime včetně detailního popisu součástí stavebnice a …víceAbstract:
The goal of this work is to create didactic sheets for teaching programming at elementary school using the Lego SPIKE Prime robotic kit. In the first chapter, I deal with the issue of programming in elementary school, and fundamental changes in the RVP ZV in the area of computer science teaching. In the second chapter, I describe robotic kits and their use in teaching, concretely Lego SPIKE Prime, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2022
- Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAMOLIŠ, Tomáš. Využití Lego SPIKE Prime ve výuce informatiky. Ostrava, 2022. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Robotické stavebnice pro výuku programování na základních školách
Michael Lév -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Rozvoj kompetencí žáků ZŠ pomocí robotické stavebnice v projektové výuce
Petr Coufal -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
David ŠMÍD -
Využití robotické stavebnice Lego Spike ve výuce na ZŠ
Michal Čvančara -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO WeDo a nástroje Scratch
Lenka TICHÁČKOVÁ -
Realizace základních algoritmů v programovacím jazyce Python s využitím stavebnice LEGO SPIKE Prime
Radek MATOUŠEK