Bc. Marcela Stehnová

Diplomová práce

Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníků

Company performance from the customer perspective
Anotace:
Práce je věnována problematice zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, v další části způsoby měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků. Praktická část práce vychází z primárních dat získaných kvantitativním výzkumem. Hodnocena byla zákaznická výkonnost podniku, který dodává produkty do autolakoven.
Abstract:
Thesis is focused on the issue of customer performance and indicators for its measurement and evaluation. First basic concepts are defined, at the next part there are described methods for measuring company performance from the customers´ perspective. The practical section is based on the primary data obtained by quantitative research. Customer performance of the company which supplies products to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stehnová, Marcela. Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníků. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická