Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníků – Bc. Marcela Stehnová
Bc. Marcela Stehnová
Diplomová práce
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníků
Company performance from the customer perspective
Anotace:
Práce je věnována problematice zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, v další části způsoby měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků. Praktická část práce vychází z primárních dat získaných kvantitativním výzkumem. Hodnocena byla zákaznická výkonnost podniku, který dodává produkty do autolakoven.Abstract:
Thesis is focused on the issue of customer performance and indicators for its measurement and evaluation. First basic concepts are defined, at the next part there are described methods for measuring company performance from the customers´ perspective. The practical section is based on the primary data obtained by quantitative research. Customer performance of the company which supplies products to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stehnová, Marcela. Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníků. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum zákaznické výkonnosti Synthesie, a.s. jako dodavatele vybraných produktů.
Veronika Zvolánková -
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
Alena Hroudná -
Zajištění a sledování zákaznické a finanční výkonnosti ve vybraném podniku
Petr Havránek -
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
Monika Staňková -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi
Romana MAXOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy
Šárka Najmanová