Miroslav Střelec (1943-2014) - výtvarné dílo – Bc. Martin VLČEK
Bc. Martin VLČEK
Diplomová práce
Miroslav Střelec (1943-2014) - výtvarné dílo
Miroslav Střelec (1943-2014) - artwork
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se podrobně zabývá životem a dílem grafika, sochaře a designéra Miroslava Střelce. Miroslav Střelec byl uznávanou osobností zejména v oboru užité grafiky. Svůj všestranný zájem rozvíjel napříč několika uměleckými obory. Navrhoval plakáty, loga, grafické manuály, prostorové objekty či architekturu. Podílel se na grafickém řešení pavilonů pro mezinárodní výstavy "Flora …víceAbstract:
This Master thesis focuses on personality and work of Miroslav Střelec, a remarkable Czech graphic and sculptor. He was employed at Gallery of Art in Olomouc for long twenty years. During this time, he was designing mainly posters, catalogues, invitations, logos for them. He designed flower pavilons for international exhibitions called Flora Olomouc. The aim of this thesis is to present and description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Ladislav Daniel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLČEK, Martin. Miroslav Střelec (1943-2014) - výtvarné dílo. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny výtvarných umění / Dějiny výtvarných umění
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Muzeum umění Olomouc a jeho rozvoj
Marie Stochlebová -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva