Změny v chování zákazníků při nákupu potravin ve vybraném regionu – Josef Fialka
Josef Fialka
Bakalářská práce
Změny v chování zákazníků při nákupu potravin ve vybraném regionu
Changes in customer behavior when buying food in a selected region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na změny v chování zákazníků při nákupu potravin ve vybraném regionu Uherskohradišťsko. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, ve které je shrnuta teoretická terminologie a popsány vnější a vnitřní vlivy, které působí na spotřebitelské chování při nákupu potravin. Dále práce popisuje rozhodovací proces spotřebitele a jeho fáze …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on changes in the behavior of customers when purchasing food in the selected region of Uherskohradišťsko. The work consists of two parts. The first part of the thesis is focused on the theoretical starting points, in which the theoretical terminology is summarized and the external and internal influences that affect consumer behavior when buying food are described. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní tradice regionu a jejich využití v MŠ (region Uherskohradišťsko)
Monika KŘIVÁNKOVÁ -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Vybrané kulturní akce na Slovácku, se zaměřením na Uherskohradišťsko
Kristýna Kočí -
Chování spotřebitele při nákupu piv z minipivovarů ve vybraném regionu
Lucie Valovičová -
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Kateřina Válková -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal -
Chování spotřebitele na trhu bezlepkových produktů ve vybraném regionu
Lucie Jurášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva