Adaptování začínajících učitelů v prostředí mateřské školy – Nikola Cahlíková
Nikola Cahlíková
Bakalářská práce
Adaptování začínajících učitelů v prostředí mateřské školy
The Adaptation of Beginning Teachers in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje procesu adaptace začínajících učitelů v prostředí mateřských škol. Mnoho začínajících učitelů prožívá takzvaný šok z reality a není jim nabízená dostatečná podpora ze stran škol a také zkušenějších učitelů. Teoretická část vymezuje základní pojmy práce jako je začínající učitel, uvádějící učitel a také nastiňuje současný stav adaptace začínajících učitelů v prostředí mateřských …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the process of adaptation of beginning teachers in the environment of kindergartens. Many beginning teachers experience so-called reality shock and are not offered enough support from schools and also from more experienced teachers. The theoretical part defines the basic concepts of work such as beginning teacher, introductory teacher and also outlines the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cahlíková, Nikola. Adaptování začínajících učitelů v prostředí mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Identita začínajících učitelů
Kateřina Juklová -
Židovské dívky ve vyhlazovacím koncentračním táboře. Uspořádání jednoho dne složeného z reality a představ, jež jim pomáhaly přežít. Historické, historiografické a generační pojednání o faktech Šoa.
Pavlína Handlířová -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro první stupeň základní školy
Barbora Palátová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy
Magda Zycháčková