Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu – Kristýna NOVÁKOVÁ
Kristýna NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu
Analyse of work motivation in multi-level marketing
Anotace:
Práce se primárně zabývá problematikou pracovní motivace v multi-level marketingu. Motivace pracovníků v multi-level marketingu je analyzována pomocí vybrané teorie motivace.Abstract:
The work is primarily concerned with problems of motivation in a multi-level marketing. Motivation of staff in the multi-level marketing is analyzed using the theories of motivation.k is a system of work m
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Identifikátor:
157445
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Surý, Prof. PhDr. Dušan Šimek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kristýna. Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Thu Phuong Nguyen -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Jan Maixner -
Výuka multilevel marketingu na středních odborných školách
Michaela Knytlová -
Multilevel Marketing jako podnikatelská příležitost
Barbora Pobišová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek
Název
Vložil
Vloženo
Práva