Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí – Michaela Kadlecová
Michaela Kadlecová
Bakalářská práce
Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
A Brandbuilding of Digital Garage in the Digital Space
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním …víceAbstract:
This thesis deals with brand building in digital ambience. Its main focus is on project Di-gital Garage which is provided by Google. Project Digital Garage was in the Czech Repub-lic launched in 2016 when the general idea is that it educates people in online marketing. For everyone who is willing to establish a company, it is necessary to know with what tools and how should the company be presented …víceKlíčová slova
Budování značky brandbuilding značka digitální marketing online Google Digitální Garáž
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kadlecová, Michaela. Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Tereza Pánková -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová