Vendula Trčková
Bakalářská práce
Český trh s fair trade výrobky
The awareness of the Czech consumers about the Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce popisuje Fair Trade v České republice, se zaměřením na povědomí českých spotřebitelů o tomto konceptu. Daná problematika je shrnuta v literární rešerši a v praktické části je zkoumána pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část nejprve popisuje Fair Trade obecně a poté se zaměřuje na vznik a vývoj Fair Trade v ČR. Praktická část mapuje české spotřebitele a jejich vztah k fairtradovým výrobkům …víceAbstract:
The thesis describes Fair Trade in the Czech Republic focused on the awareness of the Czech consumers about it. The issues are summarised in bibliography research and explored in an interview survey. Theoretical part generally describes Fair Trade and then focusing on the creation and developement in the Czech Republic. The practical part covers the Czech consumers and their attitude to the Fair …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Eva Sapáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of the results of elections in the Czech Republic and the Slovak Republic to the European Parliament with emphasis on party Euroscepticism
Hana Fikrová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Návrhy na zlepšení motivačního systému v prodejním kanálu D2D ve společnosti UPC Česká republika, s.r.o.
Štěpán Trávníček -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Statistical analysis of ©High Performance Teams survey data and a comparison of cultural differences within psychological constructs included in the tool
Petra Sekerková -
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu veřejné správy (obcí)
Zuzana Szabová -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova
Název
Vložil
Vloženo
Práva