Marketingový plán firmy Canada Pub – Iveta HORÁKOVÁ
Iveta HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy Canada Pub
Marketing plan of the Canada Pub company
Anotace:
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému …víceAbstract:
This bachelor thesis was made to form a marketing plan for Canada Pub lnc. company. The main purpose of this thesis was the creation of the analysis of current situation in the company and then the suggestion of new marketing activities or communication. In theory I describe the terms such as marketing, marketing philosophy, marketing mix and marketing communications. The biggest part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketingový plán firmy Canada Pub. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o.
Tereza Miklová -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Simona Rožánková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková