Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing – Ing. Pavel JANEČKA
Ing. Pavel JANEČKA
Diplomová práce
Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing
Strategy of tourism development in Podhostýnsko region with concentration on event marketing
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska. Analyzuje současný stav regionu, práci destinačních managementů a hledá potenciál k dalšímu rozvoji oblasti a zvýšení turistické atraktivity. Navržená strategie využívá možností moderního přístupu k tématu prostřednictvím marketingu zážitků. Návrhy realizace a naplnění čtyř hlavních strategických cílů jsou doplněny samostatným …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of tourism development in Podhostýnsko region. It recapitulates theoretical sources regarding tourism strategic development as well as the latest knowledges about event marketing. The analysis of present condition of the region and destination managements in basis for searching of potential for the region further development and improving of its tourist attractiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8419
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKA, Pavel. \textit{Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/hnphzs/.
Jak správně citovat práci
JANEČKA, Pavel. Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Event marketing
Petra Ladvenicová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing v cestovním ruchu
Matěj Buďárek -
Přínosy event marketingu pro destinaci
Martina Kalousková -
Event marketing v destinaci Hodonín
Lenka Grauová -
Event marketing v lednicko-valtickém areálu zaměřený na vinařskou turistiku
Ivana Hřibová -
Event marketing management
Matěj Buďárek