Podpora duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové – Kateřina Kusendová
Kateřina Kusendová
Bakalářská práce
Podpora duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové
Supporting Mental Health of Elementary School Students in the Post-Covid Era
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové. Teoretická část je členěná do dvou kapitol. Tyto kapitoly pojednávají o základním vzdělávání, o době pandemie Covid 19 v souvislosti s duševním zdravím žáků a o době po této pandemii. Objasňuje a vymezuje pojem duševní zdraví a popisuje také duševní onemocnění. Dále se výzkum věnuje školnímu zařízení, kde …víceAbstract:
The bachelor's thesis addresses mental health support of elementary school students in the post-covid era. The theoretical part is divided into two chapters. These chapters discuss primary education, the period of the Covid 19 pandemic in relation to the mental health of pupils and the time after the pandemic. The thesis clarifies and defines the concept of mental health and also describes mental illnesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kusendová, Kateřina. Podpora duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Hybridní školní poradenské pracoviště na Moravské střední škole v Olomouci
Blanka BERANOVÁ -
Školní poradenské pracoviště a jeho úloha v prevenci rizikového chování na základní škole
Jana Šimonová -
Školní poradenské pracoviště. O jednom z příkladů dobré praxe
Lucie Ondrůšková -
Školní poradenské služby - případová studie
Hana Zlámalová -
Školní poradenské pracoviště očima žáků 2. stupně základní školy
Eva Barvínková -
Duševní zdraví u adolescentů - aktuální problémy v období pandemie COVID-19
Jana Pilíšková