Ondřej Štědrý

Bakalářská práce

Marketingový výzkum vybrané společnosti

Marketing research of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Teoretická část práce definuje základní pojmy marketingu jako marketingový mix, marketingové prostředí, marketingový výzkum. Praktická část se se zaměřuje na samotný marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí statistických metod a jednotlivé odpovědi jsou graficky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing research for chosen company Havlíčkův Brod Měšťanský pivovar a.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing such as marketing mix, marketing environment, marketing research. The practical part focuses on marketing research itself through a questionnaire survey. The questionnaire survey is evaluated by using statistical methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Seinerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štědrý, Ondřej. Marketingový výzkum vybrané společnosti. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní