Veronika Zedníková

Bakalářská práce

Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice

Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic
Anotace:
Zedníková, V. Přínosy a rizika influencer marketingu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem této bakalářské práce je pomocí kvalitativního výzkumu zhodnotit přínosy a rizika influencer marketingu v kontextu českého trhu a navrhnout doporučení pro firmy v České republice, které se s tímto typem marketingu teprve seznamují nebo mají jen omezené zkušenosti …více
Abstract:
Zednikova, V. Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the benefits and risks of influencer marketing in the context of the Czech market through qualitative research and to propose recommendations for companies in the Czech Republic that are just beginning or have limited experience …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta