Tereza KŘÍŽKOVÁ
Diplomová práce
VÝTVARNÝ PROJEV DĚTÍ SE SPU
The creative expression of children
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výtvarný projev dětí se specifickými poruchami učení a jejich možné souvislosti s grafomotorickými dovednostmi, zrakovým a prostorovým vnímáním apod. V teoretické části jsou charakterizované specifické poruchy učení, jejich projevy a jejich diagnostika a reedukace. Z dostupných materiálů jsou naznačeny některé rysy vizuálního zobrazování dětí se specifickými poruchami …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on graphic expressions of children with specific learning disabilities and its possible connection with graphic hand-mindedness skill, visual and spatial perception etc. In the theoretical part there are characterized specific learning disabilities, their indications, diagnostics and re-education. From available grounds there are figured some of visual drawing characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
6413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jana Kouřilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽKOVÁ, Tereza. VÝTVARNÝ PROJEV DĚTÍ SE SPU. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-VV-C
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Sára Slezáková -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Výtvarný projev dětí a mladistvých ze sociálně vyloučeného prostředí a jeho specifika
Markéta GRYMOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Působení různých hudebních žánrů na výtvarný projev dítěte na 1. stupni ZŠ
Tereza BLÁHOVÁ -
Výtvarný projev dětí se sociálním znevýhodněním
Valentýna NIMRICHTROVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva