Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře – Mgr. Radka ŠULISTOVÁ
Mgr. Radka ŠULISTOVÁ
Disertační práce
Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře
Interactive Behaviour and Communication with Clients in Supporting Professions in Health and Social Sphere
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Zveřejnit od: 28. 6. 2010
Identifikátor:
20503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULISTOVÁ, Radka. \textit{Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře}. Online. Disertační práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hpjn1l/.
Jak správně citovat práci
ŠULISTOVÁ, Radka. Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře. Č. Bud., 2010. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 06. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů
Práce na příbuzné téma
-
Způsob komunikace a zvládání kontaktu s klientem s demencí s agresivním způsobem chování
Karolina Nespěšná -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou z pohledu sociálních pracovníků
Radka VÁGNEROVÁ -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Komunikace jako základní nástroj sociálního pracovníka při práci s lidmi s duševním onemocněním
Veronika ČEŠLOVÁ -
Specifika komunikace s dětským klientem s mentálním postižením v sociální práci
Klára FILIPI -
Strategie komunikace s klientem ze sociálně znevýhodněného prostředí v NZDM v Mohelnici a Zábřehu
Jan FALOUT -
Komunikace s klientem se sluchovým postižením při poskytování sociálních služeb
Kristýna TOUTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva