Bc. Klára Babáková, DiS.

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Analysis of marketing communication of a selected company
Anotace:
Klára, B. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje, které společnost momentálně využívá a navrhnout nové nástroje komunikačního mixu, které by firma mohla využít ke svému zlepšení. V teoretické části jsou postupně uvedeny …více
Abstract:
Klára, B. Analysis of marketing communication of a selected company.Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This diploma thesis deals with the analysis of the IKEA company marketing communication. The aim of the diploma thesis is to evaluate currently used communication tools and suggest new tools of a communication mix which the company could use for its improvement. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií