BcA. Denisa Dovalová

Diplomová práce

PRODEJNOST vs. UMĚLECKÉ SEBEVYJÁDŘENÍ

Sales vs. Self-Expression
Anotace:
rodejnost na úkor uměleckého vyjádření. K čemu vlastně móda inklinuje více? K oboru, který je nástrojem na vydělávání peněz nebo formě umění, skrze které se může tvůrce umělecky vyjádřit? Dá se uchopit v obou rovinách, avšak musí si striktně mladý designér vybrat jen jednu cestu nebo se dá skloubit obojí? To jsou otázky, na které bych ráda ve své diplomové práci nalezla odpovědi a mimo jiné co všechno …více
Abstract:
Marketability at the expense of artistic self-expression. To which part inclines fashion more? The field which is a tool for making money or art form through which the creator can artistically express? Must strictly a young designer only choose one path or can combine both? These are the questions on which I would like to find an answers in my thesis. Among other things also what we are able to sacrifice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dovalová, Denisa. PRODEJNOST vs. UMĚLECKÉ SEBEVYJÁDŘENÍ. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu

Práce na příbuzné téma

Všechny práce