Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníků na základních a málotřídních školách – Jana BUREŠOVÁ
Jana BUREŠOVÁ
Diplomová práce
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníků na základních a málotřídních školách
The level of reader´s literacy of 4th graders at elementary schools and schools of connected classes
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na žáky 4. ročníku základních a málotřídních škol a zabývá se problematikou a úrovní čtenářské gramotnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje sedm kapitol: Gramotnost, Faktory ovlivňující čtenářství a čtenářskou gramotnost, Motivace ke čtení, Mezinárodní čtenářské výzkumy PISA a PIRLS, Mladší školní období, Málotřídní …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on pupils of the fourth grade at elemenatry schools and village schools with combined classes. It deals with the issue and level of reading literacy. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part cosists of seven chapters: Literacy, Factors influencing reading and literacy, Motivation, Motivation to read, International readers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUREŠOVÁ, Jana. Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníků na základních a málotřídních školách. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni malotřídní školy v hodinách literární a hudební výchovy
Eliška CITOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
PROHLOUBENÍ VZTAHU K RITUÁLU A TRADICI SKRZE VÝTVARNOU HRU (MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK) VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ PŘI ZÁKLADNÍ ŠKOLE WALDORFSKÉ A MATEŘSKÉ ŠKOLE ČESKÉ BUDĚJOVICE O.P.S.
Dana MARKOVÁ -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů
Název
Vložil
Vloženo
Práva