Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games – Daniel Kristian
Daniel Kristian
Bakalářská práce
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Esports Marketing Activities with a Focus on Riot Games Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit v esportu a to konkrétně u esportových titulů od společnosti Riot Games. Teoretická část práce popisuje pojmy jako je komunikační mix, marketingová strategie, event marketing či samotný esport. Tuto část zakončuje kapitola metodiky práce, která obsahuje cíl a účel práce, cílovou skupinu, metodu výzkumu a výzkumné otázky. Část praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in esports, specifically for esports titles from Riot Games. The theoretical part of the thesis describes concepts such as communication mix, marketing strategy, event marketing and esport itself. This part concludes with the methodology chapter, which incorporate the aim and purpose of the thesis, the target group, the research method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kristian, Daniel. Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Eva Horáková -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Jana Hochvaldová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová