Výchovný pracovník a jeho působení v Montessori dětských skupinách – Terezie ZÁMORSKÁ
Terezie ZÁMORSKÁ
Bakalářská práce
Výchovný pracovník a jeho působení v Montessori dětských skupinách
Educator and his effect in children's Montessori groups
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na výchovné pracovníky a jejich působení v Montessori dětské skupině. Cílem teoretické části je poskytnout čtenářům ucelený pohled na téma dětských skupin s alternativním charakterem a teoreticky popsat výchovné metody a postupy pracovníků s respektujícím přístupem. Empirická část popisuje efektivní metody a postupy, které pracovníci využívají při práci s dítětem.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on educational workers and their work in a Montessori children's group. The aim of the theoretical part is to provide the readers with a comprehensive view on the topic of children's groups with an alternative character and to theoretically describe the educational methods and procedures of the workers with a respectful approach. The empirical part describes the effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMORSKÁ, Terezie. Výchovný pracovník a jeho působení v Montessori dětských skupinách. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Prevence sociálně patologických jevů
Práce na příbuzné téma
-
Dětská skupina s Montessori prvky a její vliv na jedince s projevy poruchy autistického spektra
Markéta ČAGÁNKOVÁ -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková -
Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem
Petra KAMENICKÁ -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Vývoj buku lesního (Fagus sylvatica L.) trvale výzkumné ploše ÚZPL "Modřín" (porosty 131F17/8b a 130A8a) s různými probírkovými režimy na ŠLP "Masarykův les" Křtiny.
Sandra Weissová -
Léčebné a výchovné metody u závislých odsouzených žen a mužů v penitenciárním prostředí
Marek TEJZR -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva