Magdalena KESTNEROVÁ

Bakalářská práce

Marketing maloobchodu vybrané firmy

Retail marketing of a particular company
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" je analyzovat marketingové nástroje v maloobchodní jednotce Tesco Stores a.s. ČR, konkrétně ve vybrané prodejně Tesco Expres. První část práce popisuje základní informace o maloobchodu a druzích maloobchodních jednotek. Pozornost je zaměřena také na trendy v maloobchodě. Druhá kapitola se zabývá představením společnosti Tesco. Dále jsou …více
Abstract:
The aim of the thesis "Retail marketing of a particular company" is to analyze marketing instruments in the retail company Tesco Stores Czech Republic, a.s., specifically in Tesco Expres. The first part describes the basic information on business retail and types of retail units. The attention also focuses on the trends in the retail. The second chapter deals with introducting of the Tesco company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KESTNEROVÁ, Magdalena. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností