Marketingová komunikace svatebního salonu – Bc. Jana Rousová
Bc. Jana Rousová
Diplomová práce
Marketingová komunikace svatebního salonu
Wedding Salon Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro svatební salon. Hlavním cílem je navrhnout komunikační kampaň pro začínající svatební salon pomocí komunikačních nástrojů s ohledem na nové trendy. V diplomové práci je představen svatební salon. Následně je zkoumán vývoj sňatečnosti v České republice včetně aktuálních svatebních trendů, které přicházejí ze zahraničí. Dále je vyhodnocena …víceAbstract:
The thesis deals with the design of marketing communication for a wedding salon. The main objective is to design a communication campaign for a start-up wedding salon using communication tools about contemporary trends. In the thesis a wedding salon is introduced. Subsequently, the development of the marriage industry in the Czech Republic is examined, including current wedding trends coming from abroad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Gipfl, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva