Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků – Klára Trčková
Klára Trčková
Bakalářská práce
Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Teachers' Views on Support Measures in Relation to the Education of Socially Disadvantaged Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Sociálně znevýhodněného žáka jsme si specifikovali na Romského žáka. Tato problematika se prolíná s inkluzivním vzděláním. Práce chce poukázat na využívání nejčastějších podpůrných opatření v kontextu vzdělávání Romských žáků. Cílem teoretické části je vymezit sociálně znevýhodněného …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with teachers' opinions on supportive measures in relation to edu-cation of socially disadvantaged pupils. We specified a socially disadvantaged pupil for a Roma pupil. This issue is intertwined with inclusive education. The thesis aims to point out the use of the most frequent support measures in the context of the education of Roma pupils. The aim of the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRČKOVÁ, Klára. \textit{Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu2gtp/.
Jak správně citovat práci
Trčková, Klára. Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Žák ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole
Robin Stavinoha -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Matěj Laub -
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Vybrané strategie volené základními školami k práci se sociálně znevýhodněnými žáky
Eliška Andělová -
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí v oblasti Plzeňského kraje
Kateřina Staňková