Sociálních vtahy v předškolním věku a úloha učitelky při jejich rozvíjení – Hana HLOBILOVÁ
Hana HLOBILOVÁ
Bakalářská práce
Sociálních vtahy v předškolním věku a úloha učitelky při jejich rozvíjení
Social relations in the pre-school age and the role of teacher in development of such relations
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám sociálními vztahy v předškolním věku a úlohou učitelky při jejich rozvíjení. V kontextu s tímto tématem se v teoretické části práce nejprve zabývám charakteristikou předškolního období z hlediska vývojové psychologie. V další kapitole popisuji socializaci dítěte předškolního věku s ohledem na jeho vývojové zvláštnosti, ale také na činitele a mechanizmy, které socializaci …víceAbstract:
In this Bachelor thesis I am concerned with the preschool-age social relations and the role of the teacher in their development. In a theoretical part of the project relating to the context of this topic I firstly deal with a characteristic of the preschool period in terms of Developmental psychology. The next chapter describes a socialization of child in preschool age regarding to his/her developmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Zveřejnit od: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOBILOVÁ, Hana. Sociálních vtahy v předškolním věku a úloha učitelky při jejich rozvíjení. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková