Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů – Bc. Ľubomír KĽÚČIK
Bc. Ľubomír KĽÚČIK
Bakalářská práce
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ethic problems of public relations and advertising at forest and hunting subjects
Anotace:
Obsahom bakalárskej práce je špecifikácia hlavných etických problémov public relations a reklamy lesníckych a poľovníckych subjektov, analýza a porovnanie aktivít vybraných lesnícko-poľovníckych subjektov v Českej republike (Lesy ČR s.p.) a Slovenskej republike (Lesy SR š.p.) v oblasti reklamy a public relations v období rokov 2009-2010. Na základe analýzy postoja predstaviteľov lesnícko-poľovníckych …víceAbstract:
The contents of the bachelor{\crq}s thesis aims at the main ethical problems of advertisement and public relations concerning forestry and hunting. Furthermore, an analysis and compa-rison of selected forestry/hunting activities in the Czech Republic (Lesy CR s.p.) and the Slovak Republic (Lesy SR s.p.) in the fields of advertising and public relations, for the 2009 {--} 2010 periods, are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KĽÚČIK, Ľubomír. \textit{Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hudb41/.
Jak správně citovat práci
KĽÚČIK, Ľubomír. Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.