Bc. Ľubomír KĽÚČIK

Bakalářská práce

Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů

Ethic problems of public relations and advertising at forest and hunting subjects
Anotace:
Obsahom bakalárskej práce je špecifikácia hlavných etických problémov public relations a reklamy lesníckych a poľovníckych subjektov, analýza a porovnanie aktivít vybraných lesnícko-poľovníckych subjektov v Českej republike (Lesy ČR s.p.) a Slovenskej republike (Lesy SR š.p.) v oblasti reklamy a public relations v období rokov 2009-2010. Na základe analýzy postoja predstaviteľov lesnícko-poľovníckych …více
Abstract:
The contents of the bachelor{\crq}s thesis aims at the main ethical problems of advertisement and public relations concerning forestry and hunting. Furthermore, an analysis and compa-rison of selected forestry/hunting activities in the Czech Republic (Lesy CR s.p.) and the Slovak Republic (Lesy SR s.p.) in the fields of advertising and public relations, for the 2009 {--} 2010 periods, are presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13669

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KĽÚČIK, Ľubomír. Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.