Využití interaktivní tabule v základní škole praktické – Tomáš NOVÁK
Tomáš NOVÁK
Bakalářská práce
Využití interaktivní tabule v základní škole praktické
The Utilisation of an Interactive Screen in the Practical Elementary School
Anotace:
Tato práce se věnuje vzdělávání žáků v základní škole praktické dle změn, které probíhají ve školství a to v oblasti využívání interaktivní tabule při jejich vzdělávání a samotnému přínosu využití interaktivní tabule při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je interaktivní tabule při výuce využívaná, a zda je její použití účelné z hlediska specifických …víceAbstract:
This work is focused on the education of pupils with Mild intellectual disabilities, accurately a use of interactive whiteboard during instruction of pupils with special educational Leeds. The aim of this work is to find out how the interactive whiteboard is used in tuition and whether its use is expedient in terms of the specific Leeds of pupils with Mild Intellectual Disability. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Renata Švestková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Tomáš. Využití interaktivní tabule v základní škole praktické. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva