Eva Jandová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků firmy poskytující služby.

Measurement of the satisfaction of the customers of the company providing services
Anotace:
Provést měření spokojenosti zákazníků dotazníkovou metodou a zpracovat zprávu o jejich vnímání kvality služeb firmy. Navrhnout rámcová opatření pro další rozpracování firmou.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.