Využití pohybových her a hravých činností v tréninkovém procesu u kategorie mladšího školního věku ve fotbale – Martin VÍSNER
Martin VÍSNER
Bakalářská práce
Využití pohybových her a hravých činností v tréninkovém procesu u kategorie mladšího školního věku ve fotbale
Using motoric games and playful activities in football training process with primary school children
Anotace:
Ve své bakalářské práce představuji navržené pohybové hry a hravé činnosti jako efektivní prostředek během tréninkového procesu u mladšího školního věku ve fotbale. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám názory na pohybovou hru, rozdělením a významem. Dále v této části zmiňuji specifika mladšího školního věku, obsah tréninkové jednotky …víceAbstract:
In my my bachelor work I introduce the designed movement games and playful activities as an effective means during the training process for young school-age children in football. The bachelor work is divided into two parts: the theoretical and practical one. In the theoretical part I deal with opinions on movement games, their classification and importance. Then the specific features of the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Zveřejnit od: 12. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ilona Kolovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍSNER, Martin. \textit{Využití pohybových her a hravých činností v tréninkovém procesu u kategorie mladšího školního věku ve fotbale}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/huwfdk/.
Jak správně citovat práci
VÍSNER, Martin. Využití pohybových her a hravých činností v tréninkovém procesu u kategorie mladšího školního věku ve fotbale. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ