Klamné informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorových výrobků textilního marketingu. – Bc. Lucie Hlubučková
Bc. Lucie Hlubučková
Bakalářská práce
Klamné informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorových výrobků textilního marketingu.
Misleading information about water vapor permeability and Semi-transparency of outdoor products textile marketing.
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení, zda výrobce podává spotřebiteli pravdivé informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorového zboží. Zhodnocení je provedeno pomocí měření vzorků na přístroji Permetest. Naměřené hodnoty z Permetestu jsou vloženy do vzorců na převod z Ret na MWTR. Zjištěné výsledky jsou na konci měření porovnány s výsledky firem a vzájemně vyhodnoceny. V bakalářské práci jsou textilní …víceAbstract:
The main purpose of this work is evaluate information about vapor permeability and semipermeability which are given to customers by producers of outdoor products. The evaluation is made on the basis of results which were measured on Permetest device. Discovered value were converted by Ret to MWTR formulas. The final results are compared with companies officials results. This bachelor thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Luboš Hes, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLUBUČKOVÁ, Lucie. \textit{Klamné informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorových výrobků textilního marketingu.}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hv6pzz/.
Jak správně citovat práci
Hlubučková, Lucie. Klamné informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorových výrobků textilního marketingu.. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing