Barbora PODHORSKÁ

Bakalářská práce

Vývoj počítačové hry Under Leaves

Video game
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvořit funkční hru na různá zařízení. Mým úkolem bylo vybrat si herní mechaniku a vymyslet vzhled hry, menu a ovládací prvky. Jako herní mechaniku jsem si vybrala hidden object hru. Hru jsem zařadila do různých přírodních prostředí. Každé má svou vlastní specifickou hlavní barvu. Prostředí (levelů) je celkem pět (Listnatý les, Džungle, Arktida, Poušť a Moře) a v každém je několik …více
Abstract:
The purpose of this work was to make a game for different platforms and devices. My task was to choose a game mechanic, select art style and create game assets and user interface. I choose a hidden object mechanic. I put the game in different natural environments. Each of them has a particular primary color. There are five environments (forest, jungle, arctic, Africa and sea) in each of them there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Vojtěch Domlátil, DiS.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODHORSKÁ, Barbora. Vývoj počítačové hry Under Leaves. Plzeň, 2017. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Animovaná a interaktivní tvorba

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.