Eva TICHÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků ve VZP

Measuring customer satisfaction in VZP
Anotace:
Moje bakalářská práce je zaměřena na měření, analýzu spokojenosti zákazníků VZP ČR ve Zlínském kraji. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP ČR probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracována teorie o měření spokojenosti zákazníků, nastudovala jsem materiály o marketingovém výzkumu. Zajímala …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on measurement, analysis of customer satisfaction in General Health Insurance Company in Zlín region. Measuring customer satisfaction in General Health Insurance Company was done through questionnaire survey. Bachelor thesis consists of two parts, namely from a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the theory about of customer satisfaction measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21007

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TICHÁČKOVÁ, Eva. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe