Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 (Analýza trhu s nízkokalorickými produkty zaměřená na společnost Greencore v roce 2006) – Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Bakalářská práce
Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 (Analýza trhu s nízkokalorickými produkty zaměřená na společnost Greencore v roce 2006)
Analýza trhu s nízkokalorickými výrobky zaměřená na společnost Greencore v roce 2006
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu s nízkokalorickými produkty ve Velké Británii a zaměřuji se na vybrané výrobky společnosti Greencore, která má zájem na tento trh proniknout. Pozornost věnuji hlavně vodě, polévkám a chlazeným jídlům, protože ty jsou pro Greencore z hlediska ziskovosti nejpřitažlivější. Pro společnost jsem po dobu své praxe ve firmě TNS připravovala měsíční přehled prodeje …víceAbstract:
In my thesis I am concerned with a low calorie market analysis in Great Britain, focusing on Greencore which is attempting to penetrate into the market. I pay attention especially to water, soup and chilled meals, because they are the most attractive categories for Greencore concerning profitability. During my placement in TNS, I was preparing monthly reports for the company about the performance of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCFELDOVÁ, Tereza. \textit{Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 (Analýza trhu s nízkokalorickými produkty zaměřená na společnost Greencore v roce 2006)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwkrm1/.
Jak správně citovat práci
KOCFELDOVÁ, Tereza. Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 (Analýza trhu s nízkokalorickými produkty zaměřená na společnost Greencore v roce 2006) . Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing