Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice – Pavel Berežný
Pavel Berežný
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
Marketing communication and brand perception of Apple Inc. in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem marketinová komunikace. Je rozdělena celkem do tří částí. První část popisuje výše zmíněný pojem z teoretického hlediska a dále charakterizuje komunikační mix velkých firem a nové trendy marketingové komunikace. Druhá část práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Apple Inc. Definuje, jak tato společnost přistupuje k marketingové komunikaci a jaké způsoby …víceAbstract:
This thesis describes the process of marketing communication. It is divided into three parts. The first part is devoted to the term of marketing communication, where another terms like communication mix, new trends in marketing communication and brand are characterized. Second part of this thesis analyses marketing communication of Apple Inc. It defines the way this company approches the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva