Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov – Nikola Šimoníková
Nikola Šimoníková
Bakalářská práce
Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov
The Proposal to Extend Services of the Municipal Library Tlumačov
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část rozebírá obecnou činnost knihoven, dále pojednává o marketingu a jeho vlivu na služby. Obsahem praktické části je analýza současného stavu obecní knihovny Tlumačov. V práci jsou rozebrány faktory, které působí na vnější a vnitřní prostředí …víceAbstract:
Theme of this bachelor's thesis is Proposing Extension of Services Provided by Municipal Library in Tlumačov. This bachelor is divided into two parts. First, theoretical, part describes general purpose of libraries. Also, it deals with marketing and its influence on services. In second part, practical, there is an analysis of current status of municipal library in Tlumačov. Factors which influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimoníková, Nikola. Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing zámku Třebušín zaměřený na svatební klientelu
Martina Kubínová -
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Tereza Šebestová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence obchodní firmy na trhu s nábytkem
Dan Sedláček -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení
Petra Belásová